herb dzielnicy z nazwą.png
                 
pl
pl
 
Wydział Obsługi Mieszkańców w pomieszczeniach USC od 2 grudnia
Opublikowano: 30.11.2020
grafika

W środę, 2 grudnia rusza remont sali B, (wejście C) Wydziału Obsługi Mieszkańców (WOM). Na czas remontu przenosimy WOM do pomieszczeń wcześniej zajmowanych przez Urząd Stanu Cywilnego. Bez zmiany miejsca będą załatwiane sprawy meldunkowe, dowody osobiste, prawa jazdy, rejestracje pojazdów.

Co zmieni się po remoncie

W ramach prac:

  • powiększymy salę B o nowe stanowiska,
  • dostosujemy obsługę mieszkańców do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  • zmodernizujemy system biletowy,
  • odnowimy pomieszczenie.

Wydział Obsługi Mieszkańców nie był remontowany od ponad 20 lat, czyli od czasu budowy białołęckiego ratusza.

Gdzie przeniesiemy WOM

Na czas remontu sprawy z zakresu Wydziału Obsługi Mieszkańców będziemy przyjmować w pomieszczeniach, które wcześniej zajmował Urząd stanu Cywilnego (USC). Wejście do tych pomieszczeń znajduje się od strony ul. Produkcyjnej.

Jakie sprawy załatwimy w nowych pomieszczeniach

W nowym miejscu będzie można załatwić sprawy z następujących dziedzin:

  • architektura,
  • urbanistyka,
  • gospodarka nieruchomościami i gruntami,
  • świadczenia rodzinne,
  • odpady komunalne,
  • infrastruktura i ochrona środowiska,
  • sprawy lokalowe,
  • karta dużej rodziny i karta warszawiaka.  

Czy zmienią się zasady obsługi mieszkańców

Sprawy z zakresu WOM w dalszym ciągu będziemy realizować bez konieczności zapisywania się. Mieszkańcy, z dokumentami do złożenia, będą wpuszczani do urzędu pojedynczo, po zwolnieniu się miejsca przy stanowisku. Osoby oczekujące na zewnątrz będą proszone o zachowanie bezpiecznego odstępu od siebie (1,5 metra).

Jakie sprawy będą załatwiane bez zmiany miejsca

Na razie nie ma zmiany miejsca jeśli chodzi o załatwianie spraw przez Delegaturę Biura Administracji i Spraw Obywatelskich, czyli m.in. dowodów, osobistych, spraw meldunkowych, praw jazdy i dowodów rejestracyjnych. Aby załatwić te sprawy w dalszym ciągu trzeba wcześniej umówić wizytę  telefonicznie dzwoniąc na następujące numery infolinii: 22 44 38 353, 22 44 38 358, 22 32 54 240 lub przez system rezerwacji internetowych (rezerwacje.um.warszawa.pl).

Bez zmian, w holu Urzędu Dzielnicy Białołęka (wejście główne) będzie można także skorzystać z  opłatomatu i kas urzędu (kasy działają normalnie, przyjmowane są wpłaty gotówką oraz kartami płatniczymi).

Gdzie załatwimy sprawy z zakresu USC

Urząd Stanu Cywilnego m.st. Warszawy w dzielnicy Białołęka w dalszym ciągu jest nieczynny. Mieszkańcy mogą załatwiać sprawy w pozostałych siedzibach Urzędu Stanu Cywilnego (nie obowiązuje rejonizacja) w ratuszach dzielnic: Targówek (ul. Kondratowicza 20), Praga-Południe (ul. Grochowska 274), Wawer (ul. Włókiennicza 54), Ursus (pl. Czerwca 1976r. nr 1), Ursynów (al. KEN 61) oraz w siedzibach USC zlokalizowanych poza ratuszami: na Pradze-Północ - ul. Kłopotowskiego 1/3, Śródmieściu - Gen. Andersa 5, Mokotowie - Falęcka 10.

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
03-122 Warszawa
ul. Modlińska 197
Telefon:
22 44 38 400
Godziny pracy:
Pon-Pt: 08:00 - 16:00

Więcej na temat działania urzędu w komunikacie...

Wjazd na parking urzędu po pobraniu biletu. Opłata: 3 h bezpłatnie, później 5 zł za każdą rozpoczętą godzinę. Więcej w regulaminie.

Urząd Dzielnicy Białołęka, m.st. Warszawy
03-122 Warszawa, ul.Modlińska 197
Telefon: 22 44 38 400
Stronę odwiedziło osób:
20158540
bo_logo_baner.png
ban-konsultacje.jpg
inicjatywa baner wysuwany1.jpg
ban-mapa.jpg
ban-kontakt.jpg
ban-19115.jpg
ban-bip.jpg
rodo1.png
koronawirus działania warszawy.png
gastro 142-42 (1).jpg
ban-facebook.jpg
ban-youtube.jpg
ban-instagram.jpg