logo.png
                 
pl
pl
 
Elektroniczna Tablica Ogłoszeń
Opublikowano: 11.04.2019
grafika

Od 11 kwietnia dokumenty urzędowe z dzielnic i stołecznych biur zamieszczane są w Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń. Komunikaty pojawiają się na 20 miejskich monitorach oraz internetowej platformie.

Mieszkańcy mają całodobowy dostęp do ogłoszeń, które wcześniej były wywieszane w gablotach urzędów dzielnic. Elektroniczną Tablicę Ogłoszeń można przeglądać za pomocą komputera, tabletu czy smartfona na stronie www.eto.um.warszawa.pl oraz na dotykowych monitorach, dostępnych w 20 lokalizacjach:

  • 18 urzędów dzielnic: na Białołęce przy ul. Modlińskiej 197
  • Ratusz (przy wejściu głównym) -  pl. Bankowy 3/5,
  • Biuro Mienia Miasta i Skarbu Państwa - ul. T. Chałubińskiego 8.

Wszystkie pojawiające się wiadomości podzielone są na kategorie, takie jak architektura, konkursy, dotacje, uchwały, zamówienia publiczne, ogłoszenia sądowe czy środowisko. Warszawiacy w jednym miejscu mogą sprawdzić daty konsultacji społecznych, okręgi wyborcze czy też informacje o budżecie obywatelskim. Na platformie udostępniane są ogłoszenia o pracę, plany miejskich inwestycji a nawet przedmioty z depozytu Biura Rzeczy Znalezionych.

Miejskie Centrum Kontaktu

Warszawianki i warszawiacy mogą całodobowo zgłaszać swoje sprawy i pytania poprzez Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Platforma dostępna jest w mobilnej aplikacji, na stronie internetowej oraz pod numerem telefonu 19115. Przez siedem dni w tygodniu informacje przekazuje ok. 50 konsultantów oraz ok. 300 pracowników biur i stołecznych jednostek. Urzędnicy zajmują się interwencjami administracji miejskiej np. powiadomieniami o dziurze w drodze, zniszczonej zieleni, nielegalnym wysypisku śmieci czy niedziałającej sygnalizacji świetlnej. Mieszkańcy chętnie też zgłaszają pomysły np. na nowe lokalizacje miejskich ławek czy dodatkowych drzew. Szczegóły dostępne tutaj.

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
03-122 Warszawa
ul. Modlińska 197
Telefon:
22 44 38 400
Godziny pracy:
Pon-Pt: 08:00 - 16:00
Dyżur stanowisk obsługi mieszkańców:
Pon: 16:00 - 18:00
Dyżur działalności gospodarczej:
Pon: 16:00 - 18:00
(ul. Marywilska 44, I piętro)
Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia:
Pon- Czw: 08:00 - 16:00
(ul. Milenijna 2a)
Urząd Dzielnicy Białołęka, m.st. Warszawy
03-122 Warszawa, ul.Modlińska 197
Telefon: 22 44 38 400
Stronę odwiedziło osób:
13718399
bo_logo_baner.png
ban-konsultacje.jpg
inicjatywa baner wysuwany1.jpg
ban-mapa.jpg
ban-kontakt.jpg
ban-19115.jpg
ban-bip.jpg
ban-facebook.jpg
ban-youtube.jpg
ban-instagram.jpg