herb dzielnicy z nazwą.png
                 
pl
pl
 
Załatwianie spraw urzędowych
Opublikowano: 14.05.2021
grafika

Obsługa klientów prowadzona jest w od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Oboiwiązuje dezynfekcja rąk, zakrywanie nosa i ust itp.

Płatności można dokonywać w opłatomacie i w kasie urzędu (kasy działają normalnie, przyjmowane są wpłaty gotówką oraz kartami płatniczymi).

Meldunki, dowody osobiste, prawa jazdy, rejrestracja pojazdów - wejście A

Od 1 czerwca przywracamy możliwość załatwiania spraw z zakresu dowodów osobistych, ewidencji ludności, praw jazdy i rejrestracji pojazdów bez konieczności wcześniejszej rezerwacji wizyty. Obsługa będzie prowadzona z zachowaniem reżimu sanitarnego - obowiązuje dezynfekcja rąk, zakrywanie nosa i ust. W holu Urzedu będzie mogła przebywać liczba osób odpowiadająca liczbie aktualnie otwartych okienek. Pozostałe osoby będą oczekiwały na swoją kolej na zewnątrz budynku.

Zawiadomienia o zbyciu lub nabyciu pojazdu można składać w Punkcie Podawczym Urzędu (wejście C), elektronicznie przez ePUAP lub drogą pocztową na adres ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa.

Obsługa klienta w Wydziale Obsługi Mieszkańców - wejście C

Sprawy z zakresu: architektury, urbanistyki, gospodarki nieruchomościami i gruntami, świadczeń rodzinnych, odpadów komunalnych, infrastruktury i ochrony środowiska, lokalów, karty dużej rodziny i karty warszwiaka są realizowane bez konieczności zapisywania się.

Mieszkańcy będą wpuszczani do urzędu pojedynczo, po zwolnieniu się miejsca przy stanowisku. Osoby oczekujące na zewnątrz są proszone o zachowanie bezpiecznego odstępu od siebie (1,5 metra). Prosimy o stosowanie się do instrukcji przekazywanych przez pracowników.

Jakich spraw nie załatwimy w urzędzie?

Do odwołania nie są udzielane bezpłatne porady prawne. Odwołane zostają wszystkie dyżury organizowane zwyczajowo na terenie urzędu (Radnych, Rady Seniorów, Dzielnicowej Komisji Dialogu Społecznego, itp.). 

Telefon, mail, Internet

Na portalu warszawa19115.pl i stronach miejskich instytucji mieszkańcy mogą znaleźć karty informacyjne z opisem poszczególnych spraw. Dostępne w sieci druki, formularze i wnioski wystarczy wydrukować i wypełnić, a następnie wysłać do urzędu, bez konieczności osobistej wizyty w placówce. Jeśli chcemy zapytać o szczegóły naszej sprawy, w pierwszej kolejności zadzwońmy lub wyślijmy maila do urzędu zamiast przychodzić osobiście. Dane teleadresowe do wydziałów i delegatur Urzędu Dzielnicy Białołęka są dostępne na stronie: http://www.bialoleka.waw.pl/strona-379-wydzialy_i_delegatury.html

Ponadto na stronie epuap.gov.pl można założyć konto do załatwiania spraw urzędowych przez Internet.

Urząd Stanu Cywilnego

Urząd Stanu Cywilnego m.st. Warszawy w dzielnicy Białołęka jest nieczynny. Mieszkańcy mogą załatwiać sprawy w pozostałych siedzibach Urzędu Stanu Cywilnego (nie obowiązuje rejonizacja) w ratuszach dzielnic: Targówek (ul. Kondratowicza 20), Praga-Południe (ul. Grochowska 274), Wawer (ul. Włókiennicza 54), Ursus (pl. Czerwca 1976r. nr 1), Ursynów (al. KEN 61) oraz w siedzibach USC zlokalizowanych poza ratuszami: na Pradze-Północ - ul. Kłopotowskiego 1/3, Śródmieściu - Gen. Andersa 5, Mokotowie - Falęcka 10.

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
03-122 Warszawa
ul. Modlińska 197
Telefon:
22 44 38 400
Godziny pracy:
Pon-Pt: 08:00 - 16:00

Więcej na temat działania urzędu w komunikacie...

Wjazd na parking urzędu po pobraniu biletu. Opłata: 3 h bezpłatnie, później 5 zł za każdą rozpoczętą godzinę. Więcej w regulaminie.

Urząd Dzielnicy Białołęka, m.st. Warszawy
03-122 Warszawa, ul.Modlińska 197
Telefon: 22 44 38 400
Stronę odwiedziło osób:
22270993
bo_logo_baner.png
ban-konsultacje.jpg
inicjatywa baner wysuwany1.jpg
ban-mapa.jpg
ban-kontakt.jpg
ban-19115.jpg
ban-bip.jpg
rodo1.png
koronawirus działania warszawy.png
ban-facebook.jpg
ban-youtube.jpg
ban-instagram.jpg